article n.106

16. srpna 2013 v 1:02 | yawn |  I write
Je polovina srpna, což znamená, že už jenom dva týdny a opět všichni nastoupíme do školy. Popravdě, teď, když jsou ty prázdniny, tak už jaksi zapomínám ty strašný věci ve škole, tak se tam tak nějak, začínám těšit. Stejně ten školní rok nějak přežiju (ještě aby ne, pořád je to jenom škola), teda pokud ulovím nějaký dobrý místo a nezbyde na mě první nebo druhá řada, protože v určitých hodinách se nevěnuju studování tak, jak bych měla. Ale zase si nepředstavujte, že celej den jsem na mobilu a píšu si tam s lidma místo zapisování a poslouchání. Spíš naopak. Protože to, co slyším a píšu, si pak líp zapamatuju. A pak mi doma stačí si to třikrát nahlas přečíst a umím to (většinou...i když, jak u čeho, no :D). Ale dobrý místo je základem štěstí ve škole. A to nemyslím ani ve smyslu používání taháků. Loni jsem se zařekla, že nepoužiju ani jeden tahák a fakt jsem to dodržela a něco vám řeknu- nikdy nepočítejte s tím tahákem, protože pak se na to učení úplně vykašlete. No, ale řeknu vám, že byly i chvíle, kdy mi mamka řekla, ať si ten tahák do matiky radši napíšu (:D grr), ale odolala jsem a ani jsem v matice nepropadla (v pololetí jsem měla dvojku a na konci roku chlubícíchvilka jedničku [i feel so nerdy]!). Další věc, co mi zlepšuje přístup ke škole jsou školní potřeby :D! Miluju nakupování školních potřeb a když si koupím něco fakt naprosto úžasnýho, tak už to ve škole není tak hrozný, když se na tu úžasnou věc pořád dívám. Letos jsem si koupila OPRAVDU TEN NEJROZTOMILEJŠÍ šanon na světě. Jsou na něm kreslený krávy (a já krávy miluju) a k tomu mám i složku. No, přiznám se, že jsem neodolala ani modrýmu šanonu s puntíky, ale krávy rozhodně vedou. No, a taky je důležitý si sednou s někým normálním, kdo vás nebude štvát nebo nudit. A pokud vás štvou všichni, tak si radši sedněte sami :D. Možná to bude vypadat, že pořád jenom nakupuju, ale dnes mi přišel novej školní batoh, kterej jsem si objednala a je naprosto ósom. Víte, já radši nosím do školy batoh než tašku. Rok jsem nosila tašku a bolely mě z toho záda a všechno, navíc batoh je batoh a já celkově upřednostňuju batohy před taškama, pokud nejde o nějakou slavnostní příležitost nebo tak, to zas ne, že bych s batohem chodila i do divadla :D. Rozepsala jsem se tu o škole víc, než jsem chtěla, ale zase musím vynahradit ty tři měsíce nepsaní, protože se za tu dobu dělo věcí, že tomu sama nemůžu uvěřit (ok, nedělo se nic vzrušujícího, vzdejte se nadějí na zajímavej článek, sorry guys).
Koncem července jsem byla doma a po týdnu vpodstatěnicnedělání jsem už tady toho všeho měla dost, protože all of my friends byli pryč (vlastně přátelé, na který mám chuť i o prázdninách jsou jenom čtyři) a mamka mě už strašně štvala, dokonce jsem z toho chytla pocit, že žárlí, že já mám volno a prázdniny a ona musí pracovat. Takže mi tak trochu znepříjemňovala život, takže jsem třeba nutně musela vynést smetí v deset večer, protože to do rána nemohlo počkat. A tak jsem jí jeden den ráno oznámila, že zítra pojedu k babičce, protože už jsem to doma nemohla vydržet. Ještě před odjezdem k babičce došlo na pobláznění smyslů, kdy jsem si obarvila vlasy (vymývacím šamponem) na střední hnědou, která byla spíš tmavě hnědá. Vlastně to ani nebylo špatný, jen mi asi tak den prvalo, než jsem si na to zvykla a teď už to mám vlasy skoro stejně jako předtím :).
Další den odpoledne jsem konečně dojela k babičce, po úmorných třech hodinách v autobuse, kde jsem se strašně nudila a nevěděla, co mám dělat, tak jsem si představovala svoji snovou budoucnost. Další den jsem já, sestra a sestřenice (budu nás označovat už jenom 'my' :D) s babičkou jely na koupaliště, který je tam jediný (a to je to krajský město:D pff), takže tam je asi milion lidí, fajn jenom 1500- ale to je taky dost!:D-, a pohádaly jsme se tam a pak se po asi hodinovým spánku na lehátku zase bavily :D Další den nás babička chtěla vyslat na koupaliště, ale nám se tam nechtělo, protože to tam nesnášíme, protože je to tam nový a tak tam choděj všichni, a tak jsme se rozhodly vrátit se do let našeho mládí a jet na rybník. Ono je to vlastně takový bývalý přírodní koupaliště, ale už tam od postavení toho koupaliště nikdo nechodil, tak tam zrušili vstupný. Je to normální rybník, ale jsou tam sprchy (ve zvláštním stavu, radši jsem je nepokoušela), záchody a tobogán, kde jezdí děti, takže jsem se tam ani nepokoušela zkusit svést. Bylo to fajn, být někde v přírodě. Pak jsme tam chodily ve všechny slunečný horký dny.
V jeden chladnější den, jsme se rozhodly pro výlet do Liberce a aby to bylo dobrodružný, rozhodly jsme se tam jet vlakem. Jízdny vlakem miluju, ale takhle mě dost zklamala. Nejenže jízdný bylo asi tak třikrát dražší než by stálo jet autobusem, ale musely jsme na konci jet naprosto přeplněnou náhradní dopravou asi ještě hodinu. Rozhodli se totiž, že asi na osm posledních zastávek nacpat celej vlak do jednoho autobusu (jízda zpět byla ještě horší, protože tam bylo tak dvě sta lidí a všichni jsme se tam museli vejít, protože jinak by nám ujel ten vlak). Liberec je dost zvláštní město, který mě nijak zvlášť nenadchlo, ale mají hezkou radnici, nákupní centrum a zoo. V zoo jsem viděla ty bílý tygry a krmení tučňáků, jinak to bylo asi jako každá jiná zoo.
Měly jsme několik volných odpolední, tak jsme navštívily tamní park, kde jsme chodily krmit nutrie. Bylo jich tam šest a byly roztomilý, teda až do té chvíle, co vám došlo všechno jídlo a ony za váma pořád chodily a najednou byl jejich výraz asi jako 'tak a teď sníme i tebe' (:D)...
Taky tam otevřeli novou krásnou kavárnu (Crosscafe- jestli to máte někde poblíž, určitě tam zajděte!), kde jsme nakonec byly třikrát, nejdřív samy, pak s babičkou a pak s tetou a babičkou :D Ochutnaly jsme tamní nealkoholický mojito (který je tam naprosto nejlepší a pila bych ho doslova pořád), frappé, iced mocha, ice tea, melounovej a třešňovej ice shake a čokoládovej dortík (❤) a kdyby to bylo v Brně, byla by to jediná kavárna, kterou bych navštěvovala.
Na jeden z posledních dnů jsme se vydaly do Pardubic do nákupního centra (do Afi palace), kde jsem si nic nekoupila, kromě jedné důležité věci, a bubbletea, který jsem neměla už dlouho, od té doby, co si nekupuju nepotřebný věci a šetřím.
Taky jsme byly na noční prohlídce věže a pohled na město úžasnej, ale už okolo deváté večer bylo celý město prázdný, lidé byli jenom v zahrádkách restaurací, ale bylo to super, až na stoupání nahoru a následné ještě horší slézání dolů. Potom mě opustily, protože se rozhodly jít 'pařit', ale nějak pak na to ztratily náladu a šly jenom na mojito do Luigi, kde na ně čuměla parta asi tří pětadvacetiletých chlapů a když šla sestřenka na záchod, tak jeden z těch chlapů šel za ní a pak se jí zeptal, jestli budou ještě někde pokračovat a ona mu odpověděla, že jo, ale samy :D. No a pak už šly sestřence domů, kde se rozhodly si vyjet po ulici na kole a tak si tak jezdily a pak zjistily, že mají skoro vyfouklý gumy, takže šly k sestřence domů a šly už spát. A já si u babičky spokojeně spala s tím, že jsem měla pokoj celý pro sebe.
Poslední víkend mého pobytu u babi přijel táta a v neděli jsme se vypravili na pěší výlet do Orlických hor. Já jsem opravdu nenapravitelná, protože si z výletu vždycky odnesu ten konečně pocit "Jo, seš dobrá, děláš něco pro svoje svaly." a úplně zapomínám na to "Aaaa, já umřu, tenhle asi stej kopec nevýjdu, já chci přestávku, já si chci sednou, proč jsou tady sakra ty kopce?!". A totéž se dělo i na tomhle výletě, když jsem musela jít do neuvěřitelně strmýho kopce a když jsem z něj šla dolů. Ale bylo tam krásně, až na ten řídkej vzduch, dokonce jsme narazili na borůvky a zůstali u nich asi půl hodiny, protože borůvky jsem nejedla už nevím, jak dlouho, protože už moc nerostou a jsou drahý :D. Celkově jsme šli jenom patnáct kilometrů, ale věřte mi, ty kopce byly šílený.
A pak už jsme jeli domů. Kde jsem si přečetla všechny články od mých oblíbených blogerů a shlédla všechna videa od svých oblíbených youtuberů, která jsem zameškala. V posledních třech měsících mě baví sledovat beauty videa a tak jsem si z pomatení smyslů objednala jednu strašně roztomilou paletku očních stínů, aniž bych přemýšlela nad tím, že oční stíny moc nenosím a na veřejnost vyjdu maximálně s nějakým zemitých nenápadným líčením, ale tak bude sranda :D.
A teď fotky :D!

vzdělávejte se! :D

+ jeden naprosto vtipný bonus :D

Užijte si zbytek prázdnin! :) y.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 vendy vendy | Web | 16. srpna 2013 v 11:44 | Reagovat

Aaa , vypadá to , že jsi se měla dobře. Já bych asi nedokázala říct " jedu k babičce " , protože na to potřebuju někoho za prdelí , abych tam mohla jet :-D Nebo alespoň záruku , že se nebudu nudit . :-D
Aaa , miluju žirafy a to kůzle <333 ( Jako malá jsem si přála mít kůzlátko doma , hah :-D ) ( Nemám moc ráda zdrobněliny . . )
A máš strašně fajn design ( v jednoduchosti je krása ) :-))))
Poslední fotka - skvělá :-D
A děkuju za tvůj nejmilejší komentář !!!
A jelikož teď mám s mamkou poklidnější období , tak mě spíš mrzí , že mamka musí pracovat , mezitímco já tu sedím u počítače . .
A ke škole . . já si spíš dávám předsevzetí , že se ve škole nerozbrečím , protože ano , každej rok mě tam něco rozbrečí :-D A . .  pak se cejtim trapně a nebrečela jsem asi jen v osmičce . -.- :-D No, ale na střední už brečet přímo NESMIM ! :-D Maximálně až budu doma !!! :-D
A taky pak mám radost , když si koupim něco krásnýho do školy <333 ( Ale stejně mě to nemotivuje bohužel natolik , abych se učila ... )

2 ang ang | Web | 16. srpna 2013 v 12:38 | Reagovat

Já na školu úplně totálně zapomněla. Nechci totiž přemýšlet o tom, že přijdu první den do školy a nikoho tam nebudu znát. Mám z toho tak trošku malý depresíky, jako kam si sednu, co si mám vzít na sebe, jak se mám chovat,ke KOMU si sednout a tak podobně. No já teda upřímně doufám, že tam nezkolabuju nebo něco podobnýho a nebudou mě muset hned první den někam odvážet, ať už do nemocnice či do psychiatrie. Ale bože na co se nejvíc těším jsou sešity a prostě přesně jak říkáš, školní potřeby. Miluju papírnictví, je to pro mě doopravdický ráj. Fakt hodně moc se těšim na kupování těch sešitů a prostě toho všeho, i když to není moc levný. Ale netěším se na shánění všech novejch učebnic, protože to určitě bude drahý jak blázen. A bojím se, že se tam semnou nikdo nebude bavit, protože já jsem hrozně divnej typ člověka, kterej se hrozně těžko seznamuje a prostě.. aaaaaaaaaaaaa, nesmim na to myslet. Jízdu vlakem mám taky ráda. I když jsem vlakem jela jenom párkrát a to hlavně, když jsem byla mladší, ale vždycky jsem z toho byla celá paf.
Ten poslední kůň je boží:D Všchny fotky jsou skvělý, ale ta první, to zvířátko je úplně ňuňu. Vypadá to jako přerostlý morče a já bych si ho hned vzala domů. Ten bílej tygr je taky krásnej.
Teď si připadám dost blbě. Měla bych se taky někam podívat, něco vyfotit, něco zažít. Já jen celý prázdniny jsem buď na chatě s mamkou nebo na druhý chatě s tátou a byla jsem jen pár dní v Bulharsku. Teď sice pojedu do Krušnejch hor, ale tam budu celej tejden jezdit na kole s jednou mega partou, takže tam asi chcípnu, poněvadž jsem na kole nebyla rok. :-O

3 Kit Kit | Web | 16. srpna 2013 v 17:22 | Reagovat

Božínku. Já, že si přečtu nějaký tvoje články a zjistila jsem, že by mi to teď zabralo hrozně moc času, protože bych teď na počítači vůbec neměla bejt! Ale večer se na to vrhnu. Hrozně se mi líbí tvůj blog. ^^

Až si koupíš foťák, tak koukej šetřit na štětce! :D Jsou fakt skvělý. Kdybych byla miliardářka, všem na světě bych dala tyhle štětce!
Jooo, asi natočímě. Už máme zas nějaký nápady. :3
Děkuji za komentááář. ♥

4 yuu. yuu. | Web | 16. srpna 2013 v 22:41 | Reagovat

haha, i když jsi mi psala, ať to nečtu, já to přečetla do konce! :D muhehehe! smrdíííš.:D
píšeš moc dlouhej článek, ale upřímně- musela jsem se smát, když si psala o tý škole a závidím ti tu jedničku z matiky:D! hey, já se nemůžu rozhodnout mezi 4 batohama(máma mi nechce koupit ani jeden:D) a áno:3 miluju nakupování sešitů na další rok, pouze když mám peníze-a ty teď momentálně nemám vůbec :D:D.. strašně jsem si oblíbila ty sešity pignatures s těma květinama, ale jsou drahý oproti těm obyčejným, co stojí dvacku :/ ale dělaji mi radost a mají pěnou barvu stránky :D ráda bych si pořídila ještě nějakou ňuňu propisku:))a chci taky něco s pandou :D jinak můj život ve škole skončí :D a k tomu místu, vzhledem k tomu,že sem se ve třídě bavila se 4 lidma, z toho se se 3 nebavím a 1 mě ignoruje..tak budu sedět sama :D achjoo.:(
závidím ti tvé prázdniny, já ty svoje prožila doma.:D a není Liberec a Pardubice daleko od sebe? -_- jaktože tolik cestuješ? -_- a kdy přicestuješ ke mně? pff.
kýchající kůň!:D nemáš tu polomrtvýho slona ! :( :D ale byl sladkej :D a tučňáci vypadali vtipně :D kámoš mě musel vzít na ramena abych tam viděla na to krmení, protože tam bylo strašně hodně dospělých a všichni byli strašně velcí, takže jsem hovno viděla :D no a pak když jsem byla na těch ramenech, tak se na nás všichni dívali.. pff.:D

5 Kit Kit | Web | 24. srpna 2013 v 13:38 | Reagovat

Awww.. Děkuju za podporu! :)
Ha! Přečetls jsem to!
Já si taky kupuju hezký věci do školy, ale je to prd platný.. Stejně moc nic nedělám.
Liberecká zoo je fakt boží, ty tygžíci vyžlíci.. ♥♥
Crosscafe je super ! :)

6 Ainë Ainë | Web | 24. srpna 2013 v 16:57 | Reagovat

Koukám, že nejsem sama, kdo si rád kupuje školní potřeby! Já se pak taky do tý školy víc těším, když mám třeba kytičkovaný sešit nebo penálek se sovičkama :D
A sedět v druhé nebo nedejbože v první řadě?!? Jen to ne! Já ráda sedím úplně vzadu, nejlépe u okna, abych se případně mohla rozptýlit výhledem, ale nevím nevím jak to tenhle rok vyjde, protože budu nová, nikoho nebudu znát a tím pádem nebudu vědět, s kým a kam si sednout!

Crosscafe má v Praze hodně poboček, ale mě nijak zvlášť nenadchlo.

Věříš, že jsem doteď neslyšela slovo 'nutrie' a tím pádem jsem nevěděla, co to je? :D Musela jsem si to vygooglovat! :D

Fotky pěkný! Už máš tu zrcadlovku? :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.